فرمانده مرزبانی فراجا گفت: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور به ویژه استان کردستان برقرار بوده و هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم.

سردار گودرزی: امنیت در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین،  سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا صبح امروز با حضور در یگان‌های تابعه هنگ مرزی این شهرستان، آخرین وضعیت مرزهای غرب کشور و آمادگی عملیاتی و رزمی واحدها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید در جمع مرزداران گفت: خدمت در مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس کردستان با شرایط جغرافیایی خاص، حقیقتاً یک نوع جهاد در راه خداست. امنیت از نقطه صفر مرزی آغاز شده و زیربنای امنیت کشور بوده که این وظیفه مهم و سنگین بر عهده شما مرزبانان است.  

فرمانده مرزبانی فراجا با ابراز خرسندی از اینکه با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم، مرزبانی به نیروی مقتدر تبدیل شده است، تصریح کرد: فلسفه وجودی نیروهای مسلح، دفاع از کیان اسلامی و ارزش‌های والای الهی است و ملت بزرگ ایران به برکت وجود نیروهای مسلح مقتدر امروز در کمال آرامش و آسایش هستند. 

وی عنوان کرد: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم و به این خدمت افتخار کرده و باید با توکل به خداوند متعال و احساس مسئولیت از مرزهای ایران اسلامی به خوبی حراست کنیم. 

گودرزی به نقش مرز در امنیت کشور اشاره کرد و افزود: باید با حفظ و ارتقای آمادگی عملیاتی و رزمی از این وظیفه حراست از مرزهای کشور به ویژه استان کردستان نباید غافل شد.

وی بر ضرورت ارائه آموزش‌های لازم و کاربردی به مرزبانان، از آموزش به عنوان فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی یاد کرد و معتقد بود که آموزش و آگاهی‌بخشی کارکنان از نیازهای اساسی مرزبانی است که در پیشرفت و تعالی و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده بسیار مؤثر است. 

فرمانده مرزبانی فراجا رعایت نظم و انضباط توسط کارکنان را ضروری دانست و تأکید کرد: کارکنان مرزبانی باید با رعایت انضباط ظاهری و معنوی، احساس مسئولیت در ماموریت‌های محوله و همچنین برخورد اسلامی و در خورشان مرزبان ایران اسلامی، الگویی مناسب برای آحاد مردم باشند.

وی اظهار کرد: مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس کردستان که دشمنان همواره چشم طمع به این خطه دارند، می‌تواند آبستن حوادث و اتفاقات باشد، بنابراین ما در مجموعه مرزبانی باید در تمامی لحظات آماده پاسداری و حراست از مرزهای میهن عزیزمان باشیم.

گودرزی گفت: خوشبختانه به واسطه تلاش شبانه‌روزی مرزبانان و سایر متولیان امنیت؛ امنیت کامل در مرزهای غرب کشور به ویژه استان کردستان برقرار بوده و هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم.

ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام سیرانبند، بازدید از گروهان‌ها، پاسگاه‌ها و برجک‌های هنگ‌ مرزی، ارزیابی وضعیت آموزشی مرزداران، ارزیابی رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای طرح‌های عملیاتی، بررسی روند اجرای طرح عمران مرز و ... از دیگر برنامه‌های بازدید سردار گودرزی از مرزهای استان کردستان بود. 

سردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویرسردار گودرزی: امنیت کامل در مرزهای غرب کشور برقرار است/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم + تصاویر

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.